Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Οι ιώσεις του Μαρτίου




Οι ιώσεις του Μαρτίου φαίνεται πως μ αγαπάνε πολύ. Κρεβατωμένη χαζεύω στο σαν σήμερα του φέιζμπουκ πως και πέρισυ με βασάνιζε μια άλλη ίωση / το 2017 όμως ήτανε μια πιο σπλαχνική χρόνια, είχα «δώρα» καταπληκτικά και μάλλον την ευχαριστιόμουνα την ανάρρωση εκείνη.

Φέτος έχω μια νοσταλγία δηλητηριώδη να μου κάνει παρέα και μια σειρά στο Netflix συναρπαστική, γοητευτική και άκρως εθιστική / #Peaky_Blinders και Κίλιαν Μέρφυ οι αγάπες μου.

έχω

και τους πυλώνες της ζωής μου με το κωδικό όνομα φιλία/ που όταν όλα γίνονται σκόνη αυτοί καταφέρνουν να τα ξεσκονίσουν με παρηγορητικές φωνές στα ακουστικά, γέλια και κλάματα στης κουζίνας το τραπεζομάντηλο.

Χρειάζομαι επειγόντως μια άνοιξη, γερή δόση όμως:

να την αναπνεύσω με βαθιές ανάσες / άρωμα ανθισμένης αμυγδαλιάς

να την μασήσω /πράσινο χρώμα γεμάτο μαργαρίτες με κίτρινη καρδιά/ σαν κατσικάκι (πριν το Πάσχα )

να την κάνω σφιχτή αγκαλιά/ σαν εκείνες, ξέρεις εσύ ποιες..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κερνάω κουβεντούλα...